Saturday, October 23, 2010

Port Arthur

Jag har hamnat i sodra Texas, narmare bestamt i en marklig stad vid namn Port Arthur. Bor i ett fantastiskt hus ute pa landet och har redan idag fatt en unik inblick i oljeindustrin (enligt Mike som jag bor hos kan jag fa besoka en oljerigg i dagarna). Jag har dessutom bekantat mig med jattehunden Max. Ikvall ska jag pa min forsta american football match! Spannande! Har tagit en valdig massa pics, men da Mikes stationara dator gick sonder i ett av otaliga fruktansvarda askvader, kommer det att bli ont om uppdateringar inom den narmaste tiden! Sta ut!! Har valdig lust att uppdatera bloggen med bilder fran the city hall, Mikes kontor och arbetsplats, tuffa man pa ett svetseri och pa hunden Max inne pa banken. Nu ska jag kopa flygbiljett till Chicago! Vi hors!

1 comment:

PETER G LUGNEGÅRD said...

Vill se bilder på dig i miljöerna du vistas i!